Що таке нейрокорекція і для чого?
Нейрокорекція у Харкові.
Нейропсихологічна корекція (нейрокорекція) - наступний етап після нейродіагностики. Це комплекс психологічних методик, які формують, компенсують та розвивають роботу окремих областей мозку та головний мозок загалом.
Нейрокоррекція включає:
• Рухову корекцію
Робота з тілом, рухами та координацією, підвищеним або зниженим тонусом м'язів. Забезпечує фізичне навантаження, зміцнює м'язи та активізує серцево-судинну та дихальну системи. У деяких випадках покращує мовлення.
• Сенсомоторну корекцію
Розвиток різних видів сприйняття сигналів із зовнішнього світу. Якщо щось пішло не так, мозок читає ці сигнали з помилками. Тоді дотик одягу стає нестерпним, світло — надто яскравим, з'являється страх води або темряви. Або, навпаки, дитина не має почуття небезпеки.
• Розвиток керуючих функцій
Те, що допомагає дитині пізнавати світ: діяти за алгоритмами, планувати, перемикатися з одного на інше, аналізувати і виправляти помилки, запам'ятовувати.
• Мозочкову стимуляцію
Спрямована на поліпшення координації рухів, усного та писемного мовлення, комплексну корекцію порушень читання, письма та рахунки, на покращення всіх видів пам'яті.
• Розвиток та тренування вищих психічних функцій
Пам'ять, мислення, мова, увага. Розвиток довільності (тобто природності) всіх цих процесів.
• Розвиток просторово-часових уявлень різних рівнів: від фізичного (верх/низ, право/ліво) до лінгвістичного (простір у мові).
• Автоматизація процесів, які необхідні для навчання
Індивідуальний підбір вправ, використання різноманітних ігрових технік, творчий підхід здатні дати добрий результат.
Нейрокорекція можлива лише після нейродіагностики.
Що таке нейрокорекція і для чого?
Нейрокорекція у Харкові.
Нейропсихологічна корекція (нейрокорекція) - наступний етап після нейродіагностики. Це комплекс психологічних методик, які формують, компенсують та розвивають роботу окремих областей мозку та головний мозок загалом.
Нейрокоррекція включає:
• Рухову корекцію
Робота з тілом, рухами та координацією, підвищеним або зниженим тонусом м'язів. Забезпечує фізичне навантаження, зміцнює м'язи та активізує серцево-судинну та дихальну системи. У деяких випадках покращує мовлення.
• Сенсомоторну корекцію
Розвиток різних видів сприйняття сигналів із зовнішнього світу. Якщо щось пішло не так, мозок читає ці сигнали з помилками. Тоді дотик одягу стає нестерпним, світло — надто яскравим, з'являється страх води або темряви. Або, навпаки, дитина не має почуття небезпеки.
• Розвиток керуючих функцій
Те, що допомагає дитині пізнавати світ: діяти за алгоритмами, планувати, перемикатися з одного на інше, аналізувати і виправляти помилки, запам'ятовувати.
• Мозочкову стимуляцію
Спрямована на поліпшення координації рухів, усного та писемного мовлення, комплексну корекцію порушень читання, письма та рахунки, на покращення всіх видів пам'яті.
• Розвиток та тренування вищих психічних функцій
Пам'ять, мислення, мова, увага. Розвиток довільності (тобто природності) всіх цих процесів.
• Розвиток просторово-часових уявлень різних рівнів: від фізичного (верх/низ, право/ліво) до лінгвістичного (простір у мові).
• Автоматизація процесів, які необхідні для навчання
Індивідуальний підбір вправ, використання різноманітних ігрових технік, творчий підхід здатні дати добрий результат.
Нейрокорекція можлива лише після нейродіагностики.